Tuğba Durak Demirhan/ Recaizade Ekrem İlkokulu/ İstanbul/ Türkiye
Projemizin Öğretmen Ön Anketine tüm proje ortakları katılmıştır. Sonuçlara göre, projeye katılan öğretmenlerimizin %16,7’si Projeye katılan öğretmenlerin %58,3 ü daha önce P4C ile ilgili bir eğitim almış, %41,7 si almamıştır.Analiz sonuçlarına göre; Öğretmenlerin %50’si tekniklerini eğitim yöntemlerinin bir parçası olarak P4C metotlarını kısmen kullanmaktadır,, %41,7 si kullanmaktadır ve %8.3’ü hiç kullanmamaktadır. Öğretmenlerin %75’i sınıf içi etkinliklerinde düşünme becerilerine yer verirken %25’i yer vermemektedir. Öğretmenlerin tümü bu projenin kendisine yeni ve farklı uygulamalar öğreteceğini düşündüğünü belirtmiştir. Öğretmenler bu projenin çocuklara farklı ve eleştirel düşünmeyi öğreteceğini, ifade özgürlüğü sağlayacağını, empati becerilerini destekleyeceğini, Türkçe konuşma becerilerini geliştireceğini düşündüğünü ifade etmiştir.
All project partners participated the Teacher Preliminary Survey of our project. 58,3% of the teachers participating in the project have received training on P4C before, 41,7% have not. According to the analysis results; 50% of the teachers partially use P4C methods as part of their training methods, 41.7% use P4C techniques and 8.3% do not use it at all. While 75% of the teachers include thinking skills in their classroom activities, 25% do not. And all of teachers say that they think this project will teach them new and different applications.Teachers stated that they think this project will teach children to think differently and critically, provide freedom of expression, support their empathy skills, and improve their Turkish speaking skills.
Yorumlar
Yorum Gönder